HOME        |         ONZE AANPAK         |         TRAININGEN         |         REFERENTIES         |        CONTACT                

   
Interim
Het kan voorkomen dat u op tijdelijke basis een manager nodig heeft.
Daar zijn vele redenen voor:

   - Als tussenoplossing bij een fusie of bedrijfsopvolgingsituatie;
   - De organisatie gereed maken voor een bedrijfsovername;
   - Oplossen van een conflict;
   - Uitval van een manager door ziekte of andere redenen;
   - Een verbeterproject die u liever niet door lijnmanagers laat uitvoeren, maar door een onafhankelijke
      persoon;
   - Etc.

LQ Projects heeft voor de volgende functies ervaren interim managers beschikbaar die hun sporen hebben verdiend:

   - Directievoering;
   - Productie manager;
   - Verkoop manager;
   - Logistiek manager;
   - Kwaliteitsmanager (inclusief Arbo en milieu);
   - Personeelmanager;
   - Inkoop manager;
   - ICT manager.

Het inzetten van een interim manager vraagt om een oplossing op maat. Graag zoeken wij in een wederzijds verkennend gesprek met u naar een geschikte oplossing voor uw organisatie.